ODŻYWKA MATRIX TOTAL RESULTS SLEEK - RECENZJA


odzywka do włosów matrix total results sleek pomarańczowa

Jakiś czas temu dostałam propozycję wybrania sobie jakiegoś produktu ze sklepu fryzjerskiego pro-sprzet.pl, co bardzo mnie ucieszyło, bo kosmetyki do włosów cały czas są moim numerem 1 i to one najbardziej mnie przyciągają. Z kilkunastu opcji do wyboru najciekawsza wydała mi się odżywka wygładzająca Matrix Total Results Sleek - ze względu na to, że firmy dotąd nie znałam, a wygładzanie w moim przypadku jest zawsze bardzo pożądane. Jakie były moje odczucia odnośnie tej pomarańczowej tuby?

Odżywka wg producenta"wygładza włosy, pomaga je odbudować, ułatwia rozczesywanie i przeciwdziała puszeniu się włosów, zapewnia całodzienną ochronę przed wilgotnością". Obiecująco, jak na moje wiecznie puszące się, wywijające i niesforne włosy.

Dostępność: sklepy internetowe, hurtownie oraz salony fryzjerskie (produkt profesjonalny).
Cena: ok. 26-30 zł / 250 ml (na pro-sprzet.pl jest na nią obecnie promocja, kosztuje 25,46 zł).

Skład: Water/Aqua, Cetearyl Alcohol, Behentrimonium Chloride, Glycerin, Amodimethicone, Lanolin; Fragrance/Parfum, Cetyl Esters, Methylparaben, Cetrimonium Chloride, Trideceth-12, Chlorhexidine Dihydrochloride, Shea Butter Fruit/Butyrospermum Parkii, Silk Amino Acids.

MATRIX TOTAL RESULTS SLEEK - MOJA OPINIA


odżywka wygładzająca i przeciw puszeniu się MatrixOpakowanie odżywki to plastikowa tuba z porządnym zamknięciem na 'klik', nie robiącym problemów. Podoba mi się jego żywa kolorystyka, bez zbędnych obrazków i dodatków. Konsystencja jest na tyle gęsta, że nic nie wypływa ciurkiem z butelki, nie spływa z ręki ani z włosów. Gęstość gwarantuje też dobrą wydajność produktu - ja używam na całe włosy mniej więcej takiej ilości jak na zdjęciu powyżej. Odżywka pachnie typowo po fryzjersku, nieco męsko, ale ładnie. Zapach ten może zostawać na włosach dłużej, co akurat uważam za zaletę.

Teraz najważniejsze, czyli efekty. Nastawiałam się przede wszystkim na deklarowane zapobieganie puszeniu i wygładzenie włosów - i w tym odżywka dobrze się sprawdza. Nie używałam jej przy każdym myciu, tylko np. co 2-3, bo staram się zmieniać zarówno szampony jak i odżywki, żeby włosy się zbytnio nie przyzwyczaiły, dlatego też mogłam zobaczyć tak wyraźnie różnicę jak było po niej a jak po innych odżywkach/maskach. W dni, kiedy nakładałam na włosy Matrix a potem suszyłam, były  one znacznie bardziej ujarzmione i grzeczne, bez zbędnego puchu, bez wywijania się. Stawały się prostsze w zasadzie bez układania (po suszeniu wystarczyło rozczesanie Detanglerem), a przy tym były ładnie sypkie i lekko uniesione u nasady. Nie wiem jak zadziałałby ten efekt w deszczu lub bardziej wilgotnym powietrzu, bo akurat w takie dni go nie testowałam, jednak to co dzieje się podczas zwykłej pogody i tak jest dla mnie wystarczającym powodem by lubić tą odżywka. 



Czy odżywka nawilżyła lub zregenerowała włosy? Na pewno nie wydawały się suche, ale jakiegoś spektakularnego odżywienia czy blasku nie zauważyłam. Z resztą jak mówię, nie na to się nastawiałam, bo od regeneracji mam maski. Obecnie dla mnie znacznie ważniejsze jest to, by włosy były właśnie posłuszne i dobrze się układały. Tutaj producent zdecydowanie dotrzymuje obietnicy a ja jestem zadowolona, że udało mi się trafić w ciemno tak fajny produkt.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Cel: uroda! , Blogger